O Japonii: "Tak naprawdę cała ta Japonia jest czystym wymysłem. Nie ma ani takiego kraju, ani takich ludzi." Oskar Wilde

środa, 7 sierpnia 2024

Haiku 268

wietrzny poranek -
na drzewie i pod drzewem
dojrzałe śliwki

07.08.2024 r. 
============================================
POSŁOWIE

Niniejsza książka to mój pierwszy autorski tomik haiku, który zawiera utwory napisane w latach 2008-2024 r. Na przestrzeni tych lat zdobywałam doświadczenie pisząc na forach internetowych i publikując w różnych czasopismach, antologiach i almanachach, a także w dwujęzycznych polsko-angielskich czasopismach i w Japońskim Magazynie "Kuzu". Mój zagraniczny debiut miał miejsce w japońskim internetowym "ASAHI HAIKUST NETWORK" z 15 czerwca 2012 r. A oto haiku z tego numeru:
.
wiśniowe kwiaty -
tęsknię za sadem
mojego ojca

.
Od kwietnia 2016 r. jestem członkiem Polskiego Stowarzyszenia Haiku w Warszawie. W kwietniu 2024 r. wydałam autorski tomik poezji dla dzieci pt. "Magiczny świat dzieci", Wydawnictwo - EDU-ART. Interesuję się: literaturą, historią, polityką, muzyka i Japonią. Z zawodu jestem technologiem, także ekonomistą, a  obecnie na emeryturze. Mieszkam i tworzę w Łukowie.
Dziękuję Polskiemu Stowarzyszeniu Haiku, za objęcie honorowym patronatem niniejszego tomiku.

Teresa Grzywacz


cherry blossoms -
I miss the orchard
of my father

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz