O Japonii: "Tak naprawdę cała ta Japonia jest czystym wymysłem. Nie ma ani takiego kraju, ani takich ludzi." Oskar Wilde

piątek, 19 kwietnia 2024

Nie zjawię się...

Nie zjawię się w tym samym miejscu po raz drugi.
Czas zatarł moje ślady jak wiatr na pustyni.
Nikt tam na mnie nie czeka, nikt mnie już nie pozna,
może tylko smukłe drzewa - co mają korę niczym
moja twarz na starość zorana zmarszczkami.
Jestem jak stare drzewo wrośnięte w ziemię,
którego nie sposób przesadzić w inne miejsce.
Nie zjawię się w tym samym miejscu drugi raz,
zapomniałam już drogę gdzie nikt nie czeka.
.
Teresa G.
19.04.2024 r. . Wiersz inspirowany poniższym cytatem Roberta Frosta
♦,,️(...)i może
Nie zjawię się w tym samym miejscu po raz drugi.
Po wielu latach, z twarzą przez zmarszczki zoraną,
Opowiem to, z westchnieniem i mglistym morałem:
Zdarzyło mi się niegdyś ujrzeć w lesie rano
Dwie drogi; pojechałem tą mniej uczęszczaną -
Reszta wzięła się z tego, że to ją wybrałem."
Robert Frost



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz