O Japonii: "Tak naprawdę cała ta Japonia jest czystym wymysłem. Nie ma ani takiego kraju, ani takich ludzi." Oskar Wilde

sobota, 13 stycznia 2024

disco - miłość

Poznałam jednego
faceta fajnego.
Wyznał esemesem,
że kocha z kretesem -
mimo, że daleko...
Odpisałam na to:

ref.
Gdy ja tu, a ty tam -
jak ciebie pokochać mam?
gdy ja tu, a ty tam.
Czy uchyli miłość nam,
swoich nieba bram?
.
To jest nierealne -
czy nawet banalne,
że powstanie miłość 
na wielką odległość.
Musi też wiedzieć on,
ze to jest jego błąd.
.
ref,
Gdy ja tu, a ty tam -
jak ciebie pokochać mam?
gdy ja tu, a ty tam.
Czy uchyli miłość nam,
swoich nieba bram?
.
Najnowsza się mieści,
wiadomość tej treści:
"Chcę być z tobą blisko -
wyjedź na lotnisko".
Gdy to przeczytałam
to aż oniemiałam...
.
ref,
Gdy ja tu, a ty tam -
jak ciebie pokochać mam?
gdy ja tu, a ty tam.

Już ta miłość nie jest snem -
teraz o tym wiem.
.
Teresa G.
15.01.2024 r.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz