O Japonii: "Tak naprawdę cała ta Japonia jest czystym wymysłem. Nie ma ani takiego kraju, ani takich ludzi." Oskar Wilde

środa, 9 października 2019

Zapomniałam

Zapomniałem
Zapomniałem zapiąć rozporka
i poszedłem do teatru
A w teatrze jak w teatrze
ludzie wiszą na czarnych muszkach
stąpają po porcelanie
i gapią się na mnie
jak na Szekspira
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Cóż różne są drogi do sławy
Edward Stachura
-----------------------------------------------
moja wariacja :

Zapomniałam

Zapomniałam zabrać kostiumu
i opalałam się topless
A na plaży jak to na plaży
ścigają męskie spojrzenia
rozbierają oczami
z reszty wstydu
i gapią się na mnie
jak na owoc pożądania
dobrego i złego

Czasami tylko cienka linia
dzieli od upadku 9.10.2019 r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz