O Japonii: "Tak naprawdę cała ta Japonia jest czystym wymysłem. Nie ma ani takiego kraju, ani takich ludzi." Oskar Wilde

czwartek, 21 maja 2020

Czułość

Przytul się do mnie
.
Jesteśmy tacy delikatni
Aż strach
Oczy z niebem i łąką
Chroni powieka z bibułki
Nóż wchodzi w brzuch
Łatwiej niż w chleb
A krew
Przy nieostrożnym ruchu kierownicy
Wyfruwa jak spłoszony ptak
Nasza płeć
Meduza wyrzucona na brzeg
Tylko przez chwilę wilgotna
Wszystko w nas
Jest bardziej kwestią czasu
Niż w przypadku cegieł
A nawet kruchego szkła
Kamień posiada nad nami
Druzgocącą przewagę
Więc przytul się do mnie
.
Tylko czułość idzie do nieba
.
Autor: Tomasz Jastrun
. ------------------------------------------------ Z inspiracji wierszem Tomasza Jastruna pt. "Przytul się do mnie". Czułość . Jesteśmy tak eteryczni jak mimozy na porywistym wietrze Byle podmuch może nas zdmuchnąć lub złamać Odebrać siły i wolę walki Oczy jak dwa okienka widzą coraz gorzej za mgłą W wyniku nagłych zdarzeń fontanny krwi trysną z żył i opadną na bruk A serce zatrzyma się jak tykający zegar zanim sos nie wprawi je w ruch Jesteśmy jak ryby porzucone na piasku Zdane na czas bardziej niż świat zaklęty w bursztynie więc przytulmy się razem Czułość jest lekiem i drogą wiodącą do nieba 21.06.2020 r.

2 komentarze:

  1. Przy pierwszym czytaniu Twój wiersz nie odbiega zanadto od oryginału.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam zachować treści, mniej więcej takie jakie autor zawarł w swoim wierszu. Wkrótce zobaczymy czy autorowi będzie się podobał bo podobno ma wszystkie przejrzeć jakie napisaliśmy w fejsbukowej grupie (:

      Usuń