O Japonii: "Tak naprawdę cała ta Japonia jest czystym wymysłem. Nie ma ani takiego kraju, ani takich ludzi." Oskar Wilde

czwartek, 6 lutego 2020

nie pamiętam

Zapomniałam
.
wiatr muskał delikatnie moje włosy
w porywach czułym gestem rozplatał
warkocze
całował kroplami deszczu
deszcz dreszcz wiatr sploty ręce
nie pamiętam więcej
.
w burzy radość zapomnienie się żywiołów
błyski śmiechu popłynęły rzeki ognia
objęły nieboskłon aż po kres
może mnie kto to wie
nie pamiętam
.
wiosna spacer szlak kwitnących akacji
czerwień maki twoich ust oczu chabry
pieśń słowika tuli wieczór i mnie
kołysanką snu
skowronkiem wita na dzień dobry
w jakimś świecie dawnym... że
nie pamiętam
.
bo to tylko echo ech wzbudzonych wiosną
tą nadziejną kuszącą młodości zielenią
zielenią się myśli prześnioną młodością
gamą doznań uczuć siłą miłością
dziś odległą już teraz inną dojrzalszą
.
Zapomniałam - nie
pamiętam
.

Krystyna Kermel
-------------------------------------------------------
Moja inspiracja powyższym wierszem Krystyna Kermel.

nie pamiętam

promienie słońca przenikały
przez szumiące korony drzew
i muskały spienione fale
nie pamiętam
cieni liści
tańczących na wodzie
i naszych twarzy
które rozmyła toń

morska bryza szeleściła w trawach
orzeźwiała nasze ciała
kołysane wśród fal
nie pamiętam
smaku twoich ust
i koloru oczu
w głębi których
utonęłam cała

Tamto lato tamten czas
bezpowrotnie odszedł w dal
czar młodości jak we mgle
zagubił się
nie pamiętam
słów spragnionych szept
i miłości śpiew
czas zostawił ślad
i ostudził żar

6.02.2020 r.

1 komentarz: