O Japonii: "Tak naprawdę cała ta Japonia jest czystym wymysłem. Nie ma ani takiego kraju, ani takich ludzi." Oskar Wilde

sobota, 16 marca 2019

riposta

Mężczyzna (o kobietach)
Ach jaki jestem męski spójrz tylko na me ramiona
kobieto puchu marny na widok muskulatury mdlejesz i niemal konasz
Chcesz pieścić moje ciało w oczach to wyczytałem
wspaniałe mam bicepsy i jestem przecież boski
No przytul się szybko i odrzuć swe troski.

tekst prowadzacej zabawę
*****
Moja riposta:

Prężysz przede mną swoje muskularne ciało,
niczym Herkules, ale to jeszcze za mało.
Zapomniałeś, że jesteś tą brzydką połową,
a ja piękną. Nie dam się zwabić czułą rozmową,
bo jestem z Wenus, a ty z Marsa mój zdolniacho!
Nie jesteś pępkiem świata i żadne z ciebie ciacho.
Nie ma w tobie nic, co by mnie mogło zauroczyć.
Z tobą razem być, to już lepiej na bandżi skoczyć.

16,03.2019
Zabawa w grupie poetyckiej - "W kalejdoskopie myśli"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz