O Japonii: "Tak naprawdę cała ta Japonia jest czystym wymysłem. Nie ma ani takiego kraju, ani takich ludzi." Oskar Wilde

poniedziałek, 6 czerwca 2011

Haiku 164

W IV edycji konkursu "HAIKU DO ZDJĘCIA", organizowanego przez serwis internetowy: Poeci.com zostałam, ponownie laureatką, oto moje haiku:

Stąd wszystko widać
we właściwych proporcjach -
powrót do domu

Oto zdjęcie, do którego uczestnicy konkursu pisali swoje haiku:

Link do strony konkursowej: http://www.poeci.com/index.php?option=com_content&view=article&id=150&Itemid=82

3 komentarze:

  1. To już drugi raz zwyciężyłaś:-) Gratuluję. Połączenie tego zdjęcia z Twoim tekstem jest urzekające, trafia prosto w serce. Nie dziwię się, że wygrałaś.

    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Iwonko!
    Właśnie tak się stało jak napisałaś. Najbardziej
    fajne w tym wszystkim jest to, że ludzie którzy wybierają nasze haiku jako najlepsze - nie znają nas, ale za to znają nasze haiku, które uznali za najlepsze do danego zdjęcia. Nie ukrywam, ze jest trudniej niż w normalnym konkursie haiku, gdyż zdjęcie znacznie nas ogranicza - bardziej niż sam temat podany w innych konkursach.

    Proponuję Ci wzięcie udziału w tym konkursie - jeśli tylko doznasz jakiegoś olśnienia w związku z proponowanym aktualnie zdjęciem.
    Ps.
    Ostatnio mam problemy z blogiem, możliwe, że jest to związane z ostatnim atakiem chińskich hakerów na google. Zapewne czytałaś o tym...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, problemy były i chyba każdy z nas ich doświadczył. U mnie jest już w porządku.
    Nie wiem, czy dam radę do zdjęcia, jak zauważyłaś - zdjęcie mnie ogranicza, o ile nie jest to moje własne zdjęcie, które czuję od początku :-)

    Iwona

    OdpowiedzUsuń