O Japonii: "Tak naprawdę cała ta Japonia jest czystym wymysłem. Nie ma ani takiego kraju, ani takich ludzi." Oskar Wilde

poniedziałek, 21 lutego 2011

Haiku 152

Otwarta przestrzeń -
skok na głęboką wodę
rodzi wahanie

To haiku zwyciężyło w II edycji konkursu:
"HAIKU DO ZDJĘCIA" - którego zostałam
laureatką.

Oto wspomniane zdjęcie:



W każdym miesiącu jest wstawiane nowe
zdjecie do którego można napisać i wysłać
haiku, jak ktoś chce. Strona z konkursem:
http://www.poeci.com/index.php?option=com_content&view=article&id=150&Itemid=82

8 komentarzy:

  1. Gratuluję! Nie znałam tej inicjatywy. Nie wiem,czy wezmę udział, może kiedyś, ale bardzo się cieszę, ze wygrałaś. Utwór rzeczywiście refleksyjnie zatrzymuje. Wyobrażam sobie, jak działa razem ze zdjęciem.

    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Iwonko!
    Właśnie dzisiaj na forum.haiku.pl w dziale konkursy napisałam informację i dałam link o tym
    konkursie "Haiku do zdjęcia"
    Dzisiaj wstawili nowe zdjęcie do którego można już pisać i wysyłać haiku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci Taniu :-)
    Szkoda, że nie dołączyłaś tego zdjęcia.

    Pozdrawiam i życzę
    kolejnych sukcesów,

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Madziu!
    Cieszę się, że zajrzałaś.
    Nie dołączyłam linka, gdyż wtedy, kiedy pisałam
    o tym w blogu powyższy post, zdjęcie chwilowo na
    stronie konkursu było zabrane, gdyż trwały jakieś
    prace, ale widzę, że teraz już jest w komplecie z
    moim haiku w zakładce - Haiku laureaci.
    Myślę, że w wolnej chwili wkleję wyżej linka pod
    haiku 152.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę jeszcze wielu sukcesów mam nadzieję znów się spotkać na łamach jakiegoś konkursu pozdrawiam Sylwek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło mi, że zajrzałeś. Ja też mam taką nadzieję.
    Przysłowie ludowe mówi, ze góra z górą się nie zejdzie, ale człowiek z człowiekiem zawsze - przynajmniej internetowo.
    Ja również Ci zyczę wielu sukcesów i ciekawych pomysłów twórczych.
    Pozdrawiam
    Tania

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!!!
    Ciekawy pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten konkurs dlatego wysłałam swoje
    haiku. Chciałabym żeby i z naszego portalu ludzie
    zaczęli wysyłać tam swoje propozycje.
    Dzięki, że czasami zaglądasz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń