O Japonii: "Tak naprawdę cała ta Japonia jest czystym wymysłem. Nie ma ani takiego kraju, ani takich ludzi." Oskar Wilde

poniedziałek, 1 lutego 2010

Zimowa piosenka

Jakieś białe drobinki,
wirują nad głowami.
Jakieś małe śnieżynki,
bawią się razem z nami.

ref.

Zima jest w białej sukience,
gdy białe są domy i drzewa.
Zima jest w naszej piosence,
gdy całe przedszkole ją śpiewa.

To biały płatek śniegu,
wśród słonecznych promieni.
Jak motyl tańczy w biegu,
iskierkami się mieni.

ref.

Zima jest w białej sukience,
gdy białe są domy i drzewa.
Zima jest w naszej piosence,
gdy całe przedszkole ją śpiewa.

Kołując tak bez końca,
zły los go nie ominął.
Napotkał promień słońca
i kroplą wody spłynął.

ref.

Zima jest w białej sukience,
gdy białe są domy i drzewa.
Zima jest w naszej piosence,
gdy całe przedszkole ją śpiewa.

Powyższy tekst jest mego autorstwa.
Brakuje tylko zapisu nutowego.

4 komentarze:

  1. :)
    bardzo ładne, może ktoś napiszę muzykę i można będzie śpiewać

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że interesuję Cię twórczość dla
    dzieci. Mam tego trochę w notatniku - głównie
    różne wierszyki, może kiedyś wydam książeczkę
    dla dzieci w wieku przedszkolnym z dołączoną
    płytą.(Musiałabym w tym celu nawiązać współpracę z jakimś zespołem dziecięcym lub przedszkolem)

    To jest mój pierwszy blog który miał być
    przeznaczony tylko dla haiku, więc wiele różnych
    rzeczy czeka sobie spokojnie w notatniku aż coś
    z nimi zrobię, a póki co - różne wiersze, choć
    ich przybywa, muszą jeszcze nieco poczekać aż
    będę miała czas się tym zająć.

    Dzięki, za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że powinnaś wrzucać tutaj całą Twoją twórczość.
    To ja czekam na książeczkę.
    Z autografem i dedykacją

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam o założeniu drugiego bloga z
    przeznaczeniem na pozostałą twórczość a tutaj
    pozostaną haiku i tanki. Mam nadzieję, że ich
    jeszcze przybędzie. Wszak vena bywa kapryśna,
    czasami przychodzi a czasami nie. Sam wiesz.
    Haiku jest tak bardzo inne od pozostałej
    twórczości, że lepiej by było całkiem oddzielnie.
    Fajnie, że odwiedzasz.

    OdpowiedzUsuń