O Japonii: "Tak naprawdę cała ta Japonia jest czystym wymysłem. Nie ma ani takiego kraju, ani takich ludzi." Oskar Wilde

wtorek, 20 listopada 2012

Haiku 195

wiśniowe kwiaty -
tęsknię za sadem
mojego ojca

cherry blossoms -
I miss the orchard
of my father

Po tym jak wysłałam w kwietniu do "Asahi" i już prawie o tym zapomniałam, z wielkim opóźnieniem dowiedzialam się, że jednak opublikowane (w "Asahi" z 15 czerwca 2012 r.)
http://www.asahi.com/english/haiku/120615.html

Publikacja w dwujęzycznym Almanachu Nr 1
Polskiego Stowarzyszenia Haiku pt. 
"PTAKI WĘDROWNE 1" -
"MIGRATORY BIRDS 1" 
Styczeń 2018 r.

4 komentarze:

  1. Ja wiedziałem wcześniej ;-)
    gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Robercie!
    Nie mogę się jakoś zmobilizować, by śledzić na bieżąco wszystkie czasopisma, konkursy i blogi związane z haiku,
    tym bardziej, że poświęcam nieco czasu poezji i prozie, ponieważ interesuję się literaturą w ogóle jako taką, i
    jak wiesz, już samo czytanie (w tej dziedzinie) pochłania, większość wolnego czasu, stąd też nie starczy go na wszystko - tak jakby się chciało.
    Miło mi, że odwiedziłeś mój blog.

    Pozdrawiam
    Tania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. A ja w którymś momencie postanowiłem sprawdzić wszystkie tegoroczne wydania Asahi i przy okazji natrafiłem na 19 haiku napisanych przez 14 polskich autorów ;-)

      Usuń